Υπηρεσίες συντήρησης τηλεφωνικών κέντρων
Alcatel-Lucent, Matrix & Panasonic
(2017) ετήσιας υποστήριξης που περιλαμβάνουν κατ΄ ελάχιστο τα παρακάτω:
- Προληπτική συντήρηση: με περιοδικές επισκέψεις από τεχνικό στο χώρο της εγκατάστασης για προληπτική συντήρηση, επιβεβαίωση της καλής κατάστασης του συστήματος, καταγραφή παρατηρήσεων, διαγνωστικό έλεγχο του εξοπλισμού, αντίγραφο ασφαλείας προγραμματισμού τηλεφωνικού κέντρου
- Επανορθωτική συντήρηση: με αποκατάσταση της βλάβης θα γίνεται κατά σειρά, παροχή πληροφοριών μέσω τηλεφώνου που αφορούν την λειτουργία και τον χειρισμό του συστήματος και των περιφερειακών συσκευών, αλλαγές προγραμματισμού στο τηλεφωνικό κέντρο και λήψη ενημερωμένου αρχείου back up, αποκατάσταση λαθών προγραμματισμού, επανεγκατάσταση λογισμικού, έλεγχο.
Η δράση αυτή χρηματοδοτείται από ιδίους πόρους.