Υπηρεσίες διαχείρισης τηλεφωνικών κλήσεων για τη Γραμμή του Δημότη που περιλαμβάνουν:
- Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πολιτών του Δήμου Χαλανδρίου
- Αποδοχή, διαχείριση & καταχώρηση των αιτημάτων στην πλατφόρμα του Δήμου
- Ενημέρωση των δημοτών για ζητήματα του Δήμου που τους αφορούν
- On line παρακολούθηση των εισερχομένων τηλεφωνημάτων
- Real time ενημέρωση με e-mail των εισερχόμενων τηλεφωνημάτων
- Παροχή αριθμού με πολλαπλά κανάλια φωνής
- Ψηφιακές ευκολίες τηλεφωνικού κέντρου (Ηχητικό μήνυμα καλωσορίσματος (welcome announcement), ηχητικό μήνυμα αναγγελίας ωραρίου εξυπηρέτησης, time condition, IVR, voice2mail, click2call κ.λπ.)
- Εξασφάλιση αδιάλειπτης λειτουργίας του call center (Disaster Recovery Plan).
- Ηχογράφηση κλήσεων και κατόπιν ηχητικού μηνύματος ενημέρωσης για την καταγραφή
- 1 Δημοσκόπηση ανά έτος
- 1000 μηνύματα σε κινητά (sms)
- Αναλυτική καταγραφή και ιστορικό μηνυμάτων.